Gabi
Avalynę internetu, raskite savo avalynės porą!
Gabi
Moteriška avalynė
Vaikiški bateliai
Vyriška avalynė
Rankinės, Aksesuarai
Moteriškos striukės
Avalynės priežiūra
Siūlai

Pirkinio registravimas, apmokėjimas ir patvirtinimas 

Užsakyti prekę mūsų internetinėje parduotuvėje labai lengva ir patogdpdu. Paieškos sistema padės Jums greitai rasti reikiamą prekę pagal įvairius parametrus, pradedant kaina, dydžiu, spalva ir baigiant stiliumi.

Suformavę prekių krepšelį, Jūs galite apmokėti siuntinį naudodamiesi:

Galimi atsiskaitymo būdai
Swedbank
Latvija
SEB Banka
Latvija
JSC bank Citadele Latvia
Latvija
Luminor Latvia
Latvija
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
Revolut
Latvija
Paysera account
Piniginė
Swedbank
Estija
SEB bank Estonia
Estija
LHV bank Estonia
Estija
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Nordea Estonia
Estija
Coop Pank
Estija
Revolut
Estija
Paysera account
Piniginės
JSC bank Swedbank
Lietuva
JSC bank SEB
Lietuva
Luminor Bank AS
Lietuva
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
JSC bank Šiaulių bankas
Lietuva
Lithuanian credit union
Lietuva
JSC bank Medicinos Bankas
Lietuva
JSC bank Citadele
Lietuva
Revolut
Lietuva
Paysera account
Piniginės
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay
VISA/Maestro
3D Secure By EveryPay

Atlikdami užsakymą Gabi24.lt Jūs sutinkate su užsakymo apmokėjimo, pristatymo ir prekės grąžinimo taisyklėmis.

Kadangi prekes kurjeris pristato darbo metu (darbo dienomis nuo 9.00 val. iki 18.00 val.), prašome Jus nurodyti tokį pristatymo adresą, kuriuo Jūs galite paimti prekę darbo dienos metu, pavyzdžiui, darbovietės, namų ar pan. Jei adresas pasikeistų arba būtų pristatoma pakartotinai, Jums bus pateikta sąskaita dėl papildomų pristatymo išlaidų.

Gabi24.lt patvirtina, kad Jūsų pateikta asmeninė informacija bus naudojama tik užsakymo ir pristatymo vykdymo tikslais.

Dėl papildomos informacijos rašykite adresu: gabi@gabi.lv


Atlikę užsakymą Gabi24.lt

Jūs gausite pranešimą el. paštu, patvirtinantį Jūsų užsakymą. Taip pat, naudodamiesi el. pašto nuorodomis, galėsite sekti savo užsakymo statusą (gautas, tvarkomas, išsiųstas).

Pasirinkus, kad pristatytų kurjeris, pristatymo dieną kurjerių tarnybos atstovas patikslins pristatymo laiką.

Pasirinkę pristatymą į pakomatą, gausite sms ir pranešimą el. paštu iš DPD Pickup, Omniva, kai tik Jūsų užsakymas bus Jūsų pasirinktame pakomate. Kilus klausimų arba norėdamas patikslinti informaciją, su Jumis susisieks Gabi24.lt atstovas, paskambinęs nurodytu kontaktiniu telefonu.

Kartu su pirkiniu Jūs gausite:

  • pirkinį patvirtinantį važtaraštį–sąskaitą, 3 egzempliorius. Gavę užsakymą, vieną egzempliorių Jūs pasirašote ir atiduodate kurjeriui, kitus egzempliorius pasiliekate.
  • užsakytų prekių naudojimo instrukciją, kurios reikia laikytis.

Prisimink! 

  • "Gabi24.lt" internetinėje parduotuvėje užsakytos avalynės garantija atitinka Latvijos Respublikos norminius aktus.
  • Prisiminkite, kad akcijų arba kuponų nuolaidos paprastai nesumuojamos.
  • Atskirais atvejais akcijų ir kuponų galiojimo metu gali būti atšauktas nemokamas pristatymas.

Užsisakydami prekes, Jūs sutinkate su prekių užsakymo, apmokėjimo, pristatymo ir grąžinimo taisyklėmis.

Prekės keitimas arba grąžinimas 

Jei gabi.lv užsakyta prekė Jums netinka arba nepatinka, Jūs ją galite grąžinti arba pakeisti per 14 dienų nuo siuntinio gavimo dienos. Prekę galite grąžinti kartu su važtaraščiu ir pareiškimu dėl prekės grąžinimo priežasčių:

Nemokamas prekių grąžinimas per Omniva paštomatą (pristatymą per Omniva), arba:


Paštomatas Omniva, Latvija:
"Rīgas Maxima X Ulbrokas iela pakomāts"
Ulbrokas iela 4, Rīga
Latvija, Ryga
Paštomato kodas: 9971

Telefonas: +371 28 44 83 73

Paskirtis: SIA ARTIMA
E-paštas: gabi@gabi.lv
Kaip išsiųsti siuntinį?
- išsiunčiant paštu

SIA ARTIMA
Lubānas 76, LV-1073
Rīga, Latvija

Darbo laikas: I-V 10.00-17.00
*Mob. +371 28 44 83 73 (EN/RU/LV)

Kliento grąžintos prekės vežamos prekių pardavėjui, kur įvertinamos šios sąlygos, ar:

  • prekė nėra naudota,
  • ar yra 100 % prekinės išvaizdos ir būklės,
  • originalo pakuotėje su visais originaliais dokumentais (jei tokių buvo prie prekės).

Jei prekių pardavėjas nustato, kad klientas naudojo prekę ir ji nebeatitinka 100 % prekinės išvaizdos ir būklės, pinigai nebus grąžinti. Jei sąlygų buvo laikomasi, prekių pardavėjas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo vartotojo rašytinio atsisakymo gavimo dienos, grąžinti vartotojui tą pinigų sumą, kuri už prekę, daiktą arba paslaugą sumokėta iki sutarties nutraukimo. Gamintojas, pardavėjas arba paslaugos tiekėjas turi teisę negrąžinti vartotojui jo sumokėtos pinigų sumos už prekę ar daiktą, kol vartotojas negrąžino prekės ar daikto, arba nepateikė prekės, arba daikto grąžinimą ar išsiuntimą patvirtinančių dokumentų.

Prekių grąžinimo pareiškimai:

  • pareiškimas dėl prekių pakeitimo kita preke
  • pareiškimas dėl pinigų grąžinimo
  • pinigus Jūs gausite per 2 savaites po prekių grąžinimo (išskyrus mokestį už prekės pristatymą). Prekės grąžinimo išlaidas – pašto, kurjerio arba transporto – privalote padengti Jūs pats.
  • Prekė nekeičiama ir netaisoma, jei gedimų atsirado nesilaikant naudojimo instrukcijos ir taisyklių.
Pristatymo variantai
Pristatymas
Siūlome greitą ir nemokamą pristatymą!
Siūlome greitą ir nemokamą pristatymą!
Sekite mus socialiniuose tinkluose
Facebook Instagram TikTok
Gabi
© SIA "ARTIMA", PVM registracijos Nr. LV40003717772, kontaktai
Privatumo politikaLojalumo programa
0 s:0 h:0 w:0 w:0 o:0
%2Frules